Калінчук Алла Борисівна

Сімейний, дитячий психолог. Психолог по роботі з особливими дітьми.

Посада : практичний психолог.

Пріоритетні напрямки :

  • Психосоматика у медицині та психології.

  • Інклюзивна освіта.

  • Робота з соціально неблагополучних сім'ями.

  • Психологія батьківства.

  • Дитяча психологія.

  • Психологія сім'ї.

  • Психологія підліткового віку.

  • Робота з учасниками АТО та їх сім'ями

Освіта :

  • 1996 - 1999 рр. - Житомирський фармацевтичний коледж, спеціальність «Діагностика. Лікувальна справа», кваліфікація«фельдшер-лаборант».

  • 2002 р. - Житомирський фармацевтичний коледж, відділ післядипломної освіти: підвищення кваліфікації, спеціалізація «Діагностика», по даній спеціалізації присвоєно вищу кваліфікаційну категорію.

  • 2003 - 2008 рр. - Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя, спеціальність «Соціальна педагогіка. Практична психологія», кваліфікація«Соціальний педагог, практичний психолог».

  • 2016 р. - Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи: «Використання допоміжного інструментарію у консультативній роботі фахівця психологічної служби системи освіти».

  • 2017 - 2018 р. - Навчально-методичний кабінет психологічної служби комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради: «Розвиток емоційно-вольової сфери способами арт-технік».

  • 2018 р. - Національна академія педагогічних наук України: «Використання асоціативних карт у роботі практичного психолога та психотерапевта».

Сертифікати :

  • «Підготовка молоді з вразливих груп до самостійного життя»: лютий-квітень 2013р. від Фонду Східна Европа.
  • «Основи тілесно орієнтованого тренінгу у роботі практичного психолога»

  • «Аутична дитина в школі:дитячий садок +сім’я + школа»

  • « Психологія. Психокорекція психосоматичних захворювань та розладів »

  • «Психологічна служба ПТНЗ:професійні здобутки та перспективи розвитку»

  • Форсайт «Успішний вчитель»
  • «Інноваційна професійна освіта:пошуки шляхів оновлення»
  • «Використання асоціативних карт у роботі практичних психолога,психотерапевта»
  • «Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»
  • «Застосування допоміжного інструментарію в консультативній роботі спеціаліста психологічної служби системи освіти»: березень 2016 р. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Національна академія педагогічних наук України.
  • «Інтернет-бум: психолого-педагогічні проблеми та наслідки агресивно-інформаційного впливу на психологічне здоров’я і розвиток дітей та учнів»
  • «Застосування допоміжного інструментарію в консультативній роботі спеціаліста психологічної служби системи освіти»
  • «Розвиток емоційно-вольової сфери засобами арт-технік»
  • «Подолання бар’єрів:практичні аспекти організації інклюзивного простору педагогами закладів дошкільної та початкової освіти»
  • «2018-Ukrainian Mental Health Conference» міжнародна науково-практична конференція

Досвід роботи :

  • 1999 - 2003 рр. - м. Київ, Київський міський пологовий будинок №5, - лабораторія відділення реанімації анестезіології інтенсивної терапії.
  • 2003 - 2010 рр. - м. Житомир, Клініко-діагностична лабораторія, Поліклінічне відділення.
  • 2005 - 2017 рр. - м. Житомир, Житомирський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, - «Практичний психолог», контрактна основа.
  • З 2009 р. - м. Житомир, Житомирське вище професійне училище - інтернат, - «Практичний психолог», контрактна основа.

Інше :

  • 2010, 2013, 2014, 2015, 2016 рр - Житомирська міська рада Житомирський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді : грамоти, подяки з відзнакою.
  • 2017 р. - Міністерство освіти і науки України. Учасник конференції «Психологічна служба ПТУЗ: професійні напрацювання і перспективи розвитку».
  • 2017 р. - Житомирський обласний Інститут післядипломної освіти, кафедра психології. Учасник регіональної науково-практичної конференції «Інтернет-бум: психолого-педагогічні проблеми та наслідки агресивно-інформаційного впливу на психологічне здоров'я та розвиток дітей».
  • 2017 р. - Учасник науково-практичного семінару «Інклюзія та освіта».
  • 2018 р. - Учасник IX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційна професійно-технічна освіта: пошук способів поновлення».
  • Віце-президент Української Асоціації Психосоматики репродуктивної Перинатальної Психології (УАПРПП).

Читайте також: