Ще в давні часи древні китайці заявляли про те, що активні вправи за участі рук і пальців позитивно впливають на розвиток і діяльність головного мозку будь-якої людини. Таким чином, одним з показників готовності підлітків з особливими потребами (глухих, зі зниженим слухом, з складними вадами розвитку, ДЦП) до навчання є рівень розвитку дрібної моторики.

Дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, у неї достатньо розвинуті пам'ять, увага та мовлення. Саме розвитку функції дрібних м'язів рук необхідно приділяти велику увагу. Навички дрібної моторики допомагають обстежувати, аналізувати, порівнювати навколишні предмети й краще розуміти навколишній світ.

У здобувачів освіти, які мають різні форми ДЦП виникають певні складності під час навчання. Задля полегшення адаптації до навчального процесу практичний психолог училища Калінчук Алла провела корекційно – розвивальний урок, під час якого були використані різноманітні методи, прийоми та вправи для покращення і розвиток дрібної моторики наших учнів.

Ми у Facebook

Додати коментар


Захисний код
Оновити