• адаптація першокурсників до навчального процесу і до перебування їх в новому середовищі;
  • створення психологічного портрету першокурсників для ефективної роботи з ними класних керівників і викладачів;
  • зміцнення психологічного здоров’я учнів з особливими потребами, шляхом проведення психологічного розвантаження;
  • створення сприятливого мікроклімату в педагогічному і учнівському колективах з метою розвитку інтелектуального потенціалу учня та підвищення продуктивності і ефективної діяльності;
  • виявлення ініціативних груп в навчальних групах;
  • надання психологічної підтримки учням, викладачам в певних ситуаціях;
  • просвітна робота з педагогами, батьками, учнями.
  • вивчати особливості дитини та формування її особистості в контексті її життєвих умов, виховання та взаємодії з дорослими та однолітками;
  • допомагати учням в життєвому самовизначенні, виборі шляхів самореалізації та професійному розвитку.
  • сприяти створенню психологічних умов для самовиховання та саморозвитку учня через корекційну, профілактичну та реабілітаційну діяльність.