- адаптація першокурсників до навчального процесу і до перебування їх в новому середовищі;
- створення психологічного портрету першокурсників для ефективної роботи з ними класних керівників і викладачів;
- зміцнення психологічного здоров’я учнів з особливими потребами, шляхом проведення психологічного розвантаження;
- створення сприятливого мікроклімату в педагогічному і учнівському колективах з метою розвитку інтелектуального потенціалу учня та підвищення продуктивності і ефективної діяльності;
- виявлення ініціативних груп в навчальних групах;
- надання психологічної підтримки учням, викладачам в певних ситуаціях;
- просвітна робота з педагогами, батьками, учнями.
- вивчати особливості дитини та формування її особистості в контексті її життєвих умов, виховання та взаємодії з дорослими та однолітками;
- допомагати учням в життєвому самовизначенні, виборі шляхів самореалізації та професійному розвитку.
- сприяти створенню психологічних умов для самовиховання та саморозвитку учня через корекційну, профілактичну та реабілітаційну діяльність.