Історія успіху: як українська Maincast здобула перевагу над RuHub та стала лідером стрімінгу

Українська студія Maincast

Створення найбільшої україномовної студії кіберспортивних трансляцій Maincast не обійшлося без труднощів. Про цей шлях розповідає Віталій Волочай (V1lat) у відео на YouTube-каналі Good Game Gentlemen. 

Все почалося, коли V1lat вирішив залишитися в Києві, незважаючи на перенесення RuHub до рф. Бо саме з цієї компанії почалася кар’єра Віталія. Це рішення стало відправною точкою для створення нової студії.

Заснування та керівництво Maincast

Влітку 2018 року V1lat разом з Андрієм Григор’євим заснували Maincast. До них приєдналися кібертренер Олександр Воронов та головний продюсер Starladder Олександр Смаглюк. З перших днів існування студія поставила собі за мету стати лідером у сфері кіберспортивних трансляцій, зосереджуючись на якості контенту та інноваціях.

Віталій Волочай (V1lat) / фото: скриншот відео

Прорив та розвиток Maincast

Прорив для Maincast стався у 2019 році під час трансляції чемпіонату світу з Dota 2. Кваліфікації на The International 2019 зібрали 58% всіх переглядів на Twitch, що зробило студію найпопулярнішою у світі в цьому сегменті. У 2020 році Maincast здобула ексклюзивні права на трансляції турнірів від ESL і DreamHack, що дало їм можливість зібрати команду найкращих коментаторів, таких як Артем Лепьохін (CaspeRRR) та Дмитро Чумаченко (Droog).

Досягнення після 24 лютого 2022 року

Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну Maincast продовжувала підтримувати свою країну. Вони відкрили канали з українською мовою трансляцій та остаточно відмовились від російськомовних. Активно допомагали постраждалим, проводили благодійні трансляції та збирали кошти на підтримку українських військових. Успіхи студії продовжували зростати, і під час фіналу мейджору з Counter Strike вони досягли рекорду за піковим онлайном на Twitch – понад 103 тисячі одночасних переглядів.

Maincast здобула ексклюзивні права на трансляції турнірів / фото: скриншот відео

Таким чином, Maincast не лише вистояла в складні часи, але й закріпила свої позиції як лідер у сфері кіберспортивних трансляцій, демонструючи, що українська студія може бути на світовому рівні.

Раніше ми писали про те, на що витратили 12 млрд у Житомирській області у першій половині 2024 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *