Термін «реабілітація» – походить від латинських слів «Habilis» –здатність, «rehabilis» – відновлення здатності.

Житомирське вище професійне училище-інтернат є єдиним Державним освітнім закладом в північному регіоні, де учням з особливими потребами надається комплексна Програма з професійної, соціальної, психологічної, медичної, фізичної та трудової реабілітації.

Сукупність паралельного надання цих послуг і буде моделлю комплексної реабілітації учнів ЖВПУ-І. Наша практика показала значне підвищення ефективності реабілітації саме при комплексності реабілітаційних заходів. Тому головним завданням колективу училища є впровадження комплексної Програми реабілітації та надання ефективних послуг учням з особливими потребами.

Завданням реабілітаційних проектів є: відновлення можливостей учня здійснювати дозвіллєву та рекреаційну діяльність відповідно до своїх інтересів та уподобань; підтримка життєвої та соціально-культурної активності людини; створення сприятливого психоемоційного середовища засобами спілкування та дозвілля; набуття навичок пристосування до нових умов життя; освіта для дорослої людини.

ГРАФІК

проведення консультаційно-реабілітаційних заходів по захворюванням

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Відповідальний
При
захворяваннях
ора
 14.30-
16.00
  14.30-
16.00
 Гулько О. О.
Опанчук Д. Р.
При
захворюваннях
внутрішніх
органів
  14.30-
16.00
  14.30-
16.00
 Гулько О. О.
При
дефектах
постави,
сколілозах та
плоскостопості
  14.30-
16.00
  14.30-
16.00
 Гулько О. О.
Мінгазов Р. Р.
При
захворюваннях
і травмах
нервової системи
  14.30-
16.00
  14.30-
16.00
 Гулько О. О.
При
хірургічних
захворюваннях
  14.30-
16.00
  14.30-
16.00
 Гулько О. О.