Термін «реабілітація» – походить від латинських слів «Habilis» –здатність, «rehabilis» – відновлення здатності.
Житомирське вище професійне училище-інтернат є єдиним Державним освітнім закладом в північному регіоні, де учням з особливими потребами надається комплексна Програма з професійної, соціальної, психологічної, медичної, фізичної та трудової реабілітації.
Сукупність паралельного надання цих послуг і буде моделлю комплексної реабілітації учнів ЖВПУ-І. Наша практика показала значне підвищення ефективності реабілітації саме при комплексності реабілітаційних заходів. Тому головним завданням колективу училища є впровадження комплексної Програми реабілітації та надання ефективних послуг учням з особливими потребами.
Завданням реабілітаційних проектів є: відновлення можливостей учня здійснювати дозвіллєву та рекреаційну діяльність відповідно до своїх інтересів та уподобань; підтримка життєвої та соціально-культурної активності людини; створення сприятливого психоемоційного середовища засобами спілкування та дозвілля; набуття навичок пристосування до нових умов життя; освіта для дорослої людини.
ГРАФІК
проведення консультаційно-реабілітаційних заходів по захворюванням
|
Пн
|
Вт
|
Ср
|
Чт
|
Пт
|
Відповідальний
|
При
захворяваннях
ора
|
14.30-
16.00
|
|
|
14.30-
16.00
|
|
Гулько О. О.
Опанчук Д. Р.
|
При
захворюваннях
внутрішніх
органів
|
|
14.30-
16.00
|
|
|
14.30-
16.00
|
Гулько О. О.
|
При
дефектах
постави,
сколілозах та
плоскостопості
|
14.30-
16.00
|
|
14.30-
16.00
|
|
|
Гулько О. О.
Мінгазов Р. Р.
|
При
захворюваннях
і травмах
нервової системи
|
|
14.30-
16.00
|
|
14.30-
16.00
|
|
Гулько О. О.
|
При
хірургічних
захворюваннях
|
|
|
14.30-
16.00
|
|
14.30-
16.00
|
Гулько О. О.
|